حقیقت جو

از ابرها بگذر؛ آسمان باقی است...

حقیقت جو

از ابرها بگذر؛ آسمان باقی است...

حرف اول

 

 

قال الصادق علیه السلام‌ : اِن اللهَ اذا اراد بعبد خیرا شَرَحَ صدرَه للاسلام فاذا اَعطاه ذالک اَنطَقَ لسانَه بالحق و عَقَدَ قَلبَه عَلیه فعَمِلَ به فاذا جَمَعَ اللهُ له ذالک تَمَّ له اِسلامَه...و اِذا لَم یَرِد اللهُ بِعبدٍ خِیراً وَکَلَه اِلی نَفسِه و کانَ صدرَه ضَیِّقاً حَرَجاً، فَاِن جَری عَلی لِسانِه حَقٌّ لَم یَعقِد قَلبَه عَلیه، وَاذا لَم یَعقِد قَلبَه علیه لم یُعطِه اللهُ العملَ بِه. اصول کافی (به نقل از میزان الحکمه)امام صادق علیه السلام فرمود: هرگاه خداوند خیر کسی را بخواهد سینه اش را برای اسلام فراخ می گرداند و هرگاه این نعمت را به او داد زبانش را به حق گویا می کند و دلش را به آن پیوند می زند، پس او بحق عمل می کند و چون خدا این همه را به او دهد اسلامش را کامل کرده است.... و هرگاه خداوند خوبی کسی را نخواهد او را به خود واگذارد و سینه اش تنگ و در فشار باشد، اگر حق بر زبانش جاری شود در دل به آن اعتقادی نداشته و چون عقیده قلبی نداشته باشد خداوند توفیق عمل به آنرا به او ندهد.
قال امیرالمومنین علی علیه السلام: ان من لا ینفعه الحق یضره الباطل و من لایستقیم به الهدی تضره الضلاله و من لا ینفعه الیقین تضره الشک. تحف العقولامام علی علیه السلام فرمود: کسی که حق و حقیقت به او سود نرساند باطل به او ضرر خواهد رساند و کسی که هدایت او را به راه نیاورد گمراهی به او ضرر می زند و کسی که یقین به او سودی نرساند شکاکیت به او ضربه خواهد زد.

  

سلام دوستان

پس از دو سالی که از پیشنهاد ایجاد وبلاگ در خصوص جلسات و برنامه ها گذشت، بالأخره این وبلاگ ناقابل ایجاد شد، در این وبلاگ روز و ساعت جلسات اعلام می گردد، البته هر مطلب جالب و خواندنی که نصیبمان شد همینطور پاسخ سوالهای دوستان اگر عمومی باشد و مطالب ارسالی عزیزان را حتما در تارنمایمان قرار می دهیم و از تلاش و استعداد دوستان مشتاق در ارتقاء ظاهری و محتوایی وبلاگ بهره خواهیم برد..... 

راستی جلسه این هفته، یعنی جمعه دوازدهم فروردین تعطیل است، دعا گوی همه رفقاء در جوار حرم امام الرئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهم بود. یا حق.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام اقا کریمی سفر به سلامت التماس 2a

sankof پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

congratulation
i am happy that you can help to some people to find the way of life and the truth because i think the most important goal in the humans life is find answer of this question (who I am)bye

hello
you are MR Jahangiri
man englisham khooob nist mamnon.

محمد خزاعی یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام و عرض تبریک بابت راه اندازی وبلاگ و سال نو.
من شخصا خیلی خوشحالم بابت راه اندازی این وبلاگ.

ارش چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

باسلام.
بازگشایی سایت جدید رو به همه ی دوستان تبریک عرض میکنم.
اصغری میگه ما منتظر دومیش هستیم

مختاری جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام و عرض تبریک بابت ایجاد وبلاگ نو.
وبلاگ خوبیه .
ایشالا چرخش براتون بچرخه!

سلام ممنون .
karimi11401@gmail.com

hitsup جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.hitsup.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب داری اگر مایل بودی بازدید کننده های وبلاگت زیاد بشه حتما به وب من سربزن بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد